mrozia - 2010-11-16 15:25:06

Proponuje,żeby założyć taki wątek również dla naszej grupy.
I pierwsze pytanie nie mamy w piątek Htir?

Azja - 2010-11-25 14:34:17

no właśnie. co z tym piątkiem? :x jest HTiR, czy nie ma? ;P

mrozia - 2010-11-25 19:21:09

No niestety jest ;/

mrozia - 2011-01-10 14:30:08

Dziewczyny mamy jutro PT? czy tylko po wpisy mamy przyjść i tyle? ;)

modliszka125 - 2011-01-10 21:02:28

Po wpisy idziemy 25, a jutro PT mają Ci co nie zaliczyli kolokwium.
Ćwiczenia z HTiR się już skończyły:)

JoannA - 2011-01-20 14:54:21

mam wiadomość dla dziewczyn które są w gr. D na W-Fie!
dziewczyny weźcie na jutro stroje. rozmawialam z chlopakami i oni byli u niego po wpis wczoraj i kazał im przyjjść normalnie w pitek na wf, wiec moze lepiej miec strój.
pozdrawiam:)

Azja - 2011-02-28 07:29:17

nie mamy dzisiaj GT :) !

Azja - 2011-03-23 20:55:42

je je je! nie mamy jutro psychologii :)

JoannA - 2011-03-29 10:57:06

witajcie:)
rozmawiałam dziś z mgr Murias w sprawie pomyłki dotyczacej odwołanych zajęć. Pytałam sie kiedy mozemy odrobic te zajecia. Pani mgr powiedziała ze ona zglosila w dziekanacie ze tych zajec nie bedzie odrabiac bo ona byla i ona nie odpowiada za ich pomylki. bedziemy poprosu na zajeciach brac wieksza partie materialu zeby nadgonic. i powiedziala ze bedziemy rozmawiac na tem temat w przyszlym tyg na zajeciach.
pozdrawiam:)

Pallita - 2011-03-29 11:11:32

och och:D
strach sie bać tego babsztyla :D

JoannA - 2011-03-29 12:32:46

nooo ja sie jej teraz boje i to w spood;/ ch..j wie co jej teraz do glowy strzeli:/

Azja - 2011-03-29 15:12:03

JoannA napisał:

witajcie:)
rozmawiałam dziś z mgr Murias w sprawie pomyłki dotyczacej odwołanych zajęć. Pytałam sie kiedy mozemy odrobic te zajecia. Pani mgr powiedziała ze ona zglosila w dziekanacie ze tych zajec nie bedzie odrabiac bo ona byla i ona nie odpowiada za ich pomylki. bedziemy poprosu na zajeciach brac wieksza partie materialu zeby nadgonic. i powiedziala ze bedziemy rozmawiac na tem temat w przyszlym tyg na zajeciach.
pozdrawiam:)

... bo życie jest piękne ! :D

Azja - 2011-03-31 20:43:51

Pytania na drugie kolokwium z psychologii:

GRUPA A:
1. Cechy pamięci.
2. Operacje myślowe wg Rubiuszteju. Pojęcie: operacja.
3. Różnice miedzy komunikacją, a mową.

GRUPA B:
1. Od czego zależy zapamiętywanie?
2. Etapy myślenia (wg Plagate). 3 etap opisać.
3. Dlaczego mowa jest wytworem społecznym?

p.s. dziękuję bardzo koleżankom z 1 grupy :-D

JoannA - 2011-04-14 21:35:15

Dr Mitura napisała mi dzisiaj wiadomość ze ćw z Gt będą odbywały sie w sali 107 na kasprowicza (tam gdzie w srode odrabialiśmy ćwiczenia). godzina ćw sie nie zmienia
pozdrawiam:)

Azja - 2011-04-15 00:06:29

JoannA napisał:

Dr Mitura napisała mi dzisiaj wiadomość ze ćw z Gt będą odbywały sie w sali 107 na kasprowicza (tam gdzie w srode odrabialiśmy ćwiczenia). godzina ćw sie nie zmienia
pozdrawiam:)

no i zajebiście :D:P

modliszka125 - 2011-05-02 00:44:47

Hej. Ma ktoś jakieś materiały na koło z psychologi? Albo chociaż wie z czego ma być;)
Ooo...  i co trzeba umieć na następne zajęcia:D

JoannA - 2011-05-03 12:23:56

pytania sa na wcześniejszej stronie:)

modliszka125 - 2011-05-04 00:12:39

No są, tylko my chyba mamy więcej umieć na to kolokwium, bo przecież mamy nadrobić. W sumie ja już się pogubiłam:)

Pallita - 2011-05-04 10:08:32

a macie jakieś notatki z tego tematu co ma byc? Albo chociaż to co Alicja przygotowywała? i móglby ktos to wstawić tutaj?
i tak w ogole to ma byc tylko ten temat "Myślenie, mowa, pamięc" ?

modliszka125 - 2011-05-04 10:31:42

Ja nie mam żadnych notatek. A z tego co mi Asia mówiła to tylko ten temat ma być:)

Pallita - 2011-05-04 10:39:46

no to oby,, chociaz wydaje mi sie ze jak jestesmy tyle w tył to moze dac z dwóch:>

mrozia - 2011-05-04 10:53:29

jak ktoś ma to niech się podzieli ;)

mila2215 - 2011-05-04 13:39:22

Cechy pamięci, w ramach których różnimy się:
    trwałość – czas przechowywania informacji w pamięci
    gotowość – szybkość wydobywania informacji z pamięci
    wierność – dokładność z jaką zapamiętujemy informacje
    szybkość zapamiętywania
operacje myślowe
Operacjami myślowymi nazywamy czynności umysłowe wykonywane w celu rozwiązania określonego problemu.
Analiza polega na rozkładaniu całości na części składowe, na wyodrębnianie w przedmiocie jego elementów i  cech.
Synteza natomiast polega na łączeniu wyodrębnionych składników i własności w całość, na ujmowaniu ich we wzajemne proporcje i zależności.
   Analiza i synteza umożliwiają porównywanie przedmiotów i zjawisk.
Porównywanie jest to kolejna operacja umysłowa polegająca na wyszukiwaniu podobieństw i różnic między przedmiotami, zjawiskami, osobami.
.

Komunikacja werbalna: przekazywanie informacji za pomocą języka poprzez: mówienie, słuchanie, pisanie i czytanie, obraz. Mówienie dotyczy nie tylko samego nadawcy, ale także rodzaju przekazywanego komunikatu. Opiera się na właściwym odczytaniu i interpretacji dźwięków. Pisanie - należy pisać w sposób poprawny gramatycznie, ortograficznie i stylistycznie. Komunikat napisany powinien być jasny i przejrzysty, czytelny dla odbiorcy, precyzyjny i konkretny. Jego odbiór jest uzależniony od treści, jakie prezentuje ale także od jego cech wizualnych: czcionka, papier, układ strony. Czytanie - związane bezpośrednio z tym co jest napisane; zależy ono od: nośnika, rodzaju tekstu, zawartości i znaczenia tekstu, od tępa i sposobu czytania, zrozumiałości danej informacji zawartej w tekście. Obraz - jest specyficznym sposobem komunikacji. Komunikacja obrazem głęboko osadzona jest w symbolach.
Komunikacja niewerbalna może wyrażać się przez:
o    Sposób, w jaki tworzymy otoczenie fizyczne, w którym pracujemy
o    i mieszkamy.
o    Sposób w jaki siedzimy, stoimy, chodzimy, kontaktujemy się wzrokowo.
o    Napięcie lub rozluźnienie w całym ciele.
o    Nasze otoczenie: dom, praca, samochód, rodzina, przyjaciele.
o    Ton głosu, natężenie i intonacja (mówienie chłodne, ciepłe, monotonne, dynamiczne, oschłe, ostre, łagodne, ciche, głośne, łagodne, spokojne
o    lub nerwowe.
o    Nasz wygląd: twarz, włosy, ciało, odzież i jej kolor, męskość, kobiecość.
o    Wzdychanie, śmiech, płacz, błaznowanie, marszczenie brwi, uśmiechanie się, wyraz twarzy - mimika.
o    Dźwięki paralingwistyczne - ekspresja uczuć poprzez wokalizacje takie jak: mruczenie, posapywanie, mlaskanie, gwizdanie, westchnienia.
o    Gesty, ruchy rąk, nóg, głowy, całego ciała.
o    Odległość, w jakiej stajemy od siebie, bliskość, dotyk, kontakt fizyczny.



Myślenie sensoryczno – motoryczne /od urodzenia do 2 r. ż./
Stadium I. Aktywność odruchowa (ćwiczenie odruchów) (przypada na 1 miesiąc życia).
Stadium II. Rozwijanie schematów (do 4 miesiąca).
Stadium III. Odtwarzanie interesujących zdarzeń (odkrywanie procedur) (4 – 8 miesiąc).
Stadium IV. Koordynacja schematów (intencjonalne zachowania) ( 8 – 12 miesiąc)..
Stadium V. Wykrywanie nowych sposobów (nowość i eksploracja). ( 12 – 18 miesiąc).
Stadium VI. Reprezentacje umysłowe (18 – 24 miesiąc życia).
Myślenie konkretno – wyobrażeniowe (przedoperacyjne, prelogiczne) /między 2 a 7 r. ż./
 Obserwuje się znaczące postępy w rozwoju funkcji symbolicznej.
 Ma miejsce przyspieszenie tempa myślenia.
 Myślenie ma charakter transdukcyjny.
 Myślenie ma charakter magiczny.
 Myślenie jest egocentryczne.
 W myśleniu ma miejsce centracja.
 Brak odwracalności myślenia. Brak przechodniości. Brak pojęć stałości.
Myślenie operacyjne, konkretne /między 7 a 11/12 r. ż./,
czyli okres operacji konkretnych
 Myślenie staje się w pełni symboliczne.
 System myślenia jest powiązany z doświadczeniami konkretnymi.
 Pojawia się odwracalność i związane z nią pojęcia stałości
 Doskonali się operacja grupowania (kategoryzacja). Doskonali się porządkowanie.
 Inkluzja klas – wiedza, że podklasa może zawierać więcej elementów niż klasa nadrzędna, która ją zawiera. Jest to osiągnięcie okresu operacji konkretnych.
Myślenie abstrakcyjne. Operacje formalne /od 11/12 lat/
 Uwolnienie myślenia od bezpośredniego doświadczenia
 Zdolność do śledzenia formuły dowodu i budowania hipotez nie wymagająca doświadczania konkretnych obiektów czy sytuacji.
 Rozumowanie dedukcyjne (od przesłanek do konkluzji, od ogółu do szczegółu.).
 Rozumowanie na symbolach.
 Rozumowanie kombinatoryczne
 Pojęcie prawdopodobieństwa

alis - 2011-05-04 15:19:34

macie jakies notatki z mowy?

JoannA - 2011-05-04 17:50:18

kurcze ona cos mowiła zeby sie pzygotawac na kolokwium i na jutrzejsze zajecia wiec nie wiem czy tylko po to zeby nie traciła czasu czy jak bo ona tak mowiła ze jej nie zrozumialam w ogóle;/

modliszka125 - 2011-05-12 13:28:49

Hej, co z wynikami z PPP? Może do niego napisać, żeby przesłał na pocztę.

Pallita - 2011-05-17 16:07:06

co ma byc na tym kolokwium z psuchologii??

Może niech ktoś się zdecyduje kto jej da zeszyt na czas kolokwium i swoje notatki z zeszytu przekaże nam:D

JoannA - 2011-05-17 19:18:38

narazie wrzucam moje notatki z emocji. potem wrzuce z motywacji (jak przepisze) :)

JoannA - 2011-05-17 19:19:52

EMOCJE:
Emocja posiada:
- natężenie (mocne, słabe)
- cechy (zależą od zmiany sytuacji)
- znak (pozytywny, negatywny)

Emocje wyrażane są w: słowach, zachowaniu, zmianach mimiki, zmianach układu wegetatywnego.

Źródła emocji:
- bodźce pierwotne:
a) fizjologiczne (jedzenie, spanie, wydalanie, ???prokreacja??nie wiem czy dobrze zanotowałam:/)
b)związane z narządami zmysłów
c) aktywność własna (pochwała i kara)
-bodźce wtórne
a) związane z doświadczeniem
- związane z dysonansem poznawczym (człowiek uważa się za uczciwego, a gdy np. znajdzie pieniądze to ich nie odda tylko weźmie )

Wyrażanie emocji zależy od: osobowości, płci, wieku, wychowania, stanu psycho-fizycznego, tradycji społeczeństwa.

Emocje steniczne – są to takie emocje, które wywołują działanie ( umożliwia ucieczkę, atak, wywołują szczęście)

Emocje asteniczne – są to takie emocje, które sprawiają, że nie jesteśmy w stanie nic zrobić – strach nas paraliżuje.

Umiarkowane emocje motywują nas do racjonalnego działania, natomiast zbyt duże emocje uniemożliwiają myślenie i działanie.

Człowiek ma zdolność do samouleczenia poprzez autosugestie (jeżeli osobie chorej powie się, że jest zdrowa może wyzdrowieć, natomiast jeżeli osobie zdrowej powie się, że jest chora to po pewnym czasie może zachorować).

Emocje sprawiają, że czujemy się miej lub bardziej komfortowo.

Sytuacje trudne – splot okoliczności, który powoduje, że osobnik w danym momencie nie potrafi sobie z nimi poradzić i nie może rozwiązać tego problemu.
Rodzaje sytuacji trudnych:
- zagrożenie (np. życia, ekonomiczne, wyśmianiem, zlekceważeniem)
- przeciążenie (za dużo problemów, z którymi nie potrafimy sobie poradzić)
- deprywacja (blokada informacji – nie dochodzi do nas nic, skrajna deprywacja może prowadzić do śmierci)
- przeszkody różnego typu (brak pracy, pieniędzy, komfortu psychicznego, wsparcia – prowadzą do stanów nerwicowych)

Odpowiedź na sytuacje trudne to mechanizmy ochronne – patologiczny sposób obniżania lęku i frustracji w sytuacjach trudnych czyli:
*ucieczki – uzależnienia, izolacja (różnego rodzaju fobie), próby samobójcze (zwracanie na siebie uwagi, wołanie o pomoc) i samobójstwa.
*zachowania agresywne.
*regres – szukamy jakiś negatywów w swoim wymarzonym celu – szukanie argumentów na obniżenie jego wartości.
*idealizacja – próbujemy upodobnić się do idola, wtedy wydaje się nam, że jesteśmy lepsi.
*projekcja – zrzucamy winę na kogoś innego, by nie obniżyć swojej wartości.
*reakcje infantylne – cofnięcie się w rozwoju.
*kompensacja – zamiana celu nie do osiągnięcia przez nas na inny (np. nie zostanę modelką, bo jestem za niska, ale będę świetną projektantką, ponieważ znam się na modzie i trendach).

mrozia - 2011-05-17 19:28:06

Asia to jest to co było na ostatnich zajęciach i do koła?? (bo mnie nie było)

JoannA - 2011-05-17 19:44:07

tak
to jest połowa materiała na kolo, druga polowe przesle niedlugo
JEZELI MAM JAKIES BLĘDY I KTOŚ TO WYCZAI TO DAJCIE ZNAĆ:)

Pallita - 2011-05-17 19:45:29

no i z Aski zeszytu bedzie koło wiec owocnej nauki :D

martaa - 2011-05-17 19:57:41

To ja mam jeszcze takie drobne pytanie :D czy z tego tematu CZYNNIKI DETERMINUJACE ROZWOJ PSYCHORUCHOWY CZLOWIEKA czy jakos tak tez bedzie kolokwium ? czy tylko emocje i motywacje ? :)

JoannA - 2011-05-17 20:20:23

ona powiedziała ze zrobi duze kolokwium z calych zajec wiec chyba wszystko

JoannA - 2011-05-17 20:23:17

MOTYWACJE.

Motywacja – jest to czynnik pobudzający do działania, jest uruchamiana przez potrzeby, tworzy obraz naszego świata i ma takie same cechy jak emocja.

Motywacje:
•    fizjologiczne
•    miłości
•    bezpieczeństwa (fizycznego, psychicznego, ekonomicznego)
•    przynależności
•    potrzeby sukcesu i samorealizacji


Prawa Yerkesa-Dodsona 
!!!! TU PROŚBA DO ALICJI  PYZIAK BY NAPISAŁA TE PRAWA BO MUSZA BYĆ PODANE W FORMIE KSIĄŻKOWEJ!!!!

Konflikty motywów:
- przyciąganie z przyciąganiem – wybór między dwoma pozytywnymi motywami gdzie wybór jednego eliminuje wybór drugiego
- unikanie z unikaniem – wybór miedzy dwoma negatywnymi motywami i wybór mniejszego zła
- przyciąganie z unikaniem – jest pozytywny cel, ale po drodze są negatywne przeszkody



Ścisła zależność między psychiką i ruchem to psycho-ruch (jeżeli dziecko nie będzie ciekawe świata to nie będzie się ruszać, jeżeli nie będzie się ruszać to nie będzie się rozwijać).

Genetyka i środowisko powodują, że stajemy się jednostka (uważa się, że za rozwój człowieka odpowiadają czynniki genetyczne i biologiczne, a rola środowiska wzrasta, wraz ze wzrostem człowieka, a jednocześnie podkreśla się rolę aktywności własnej jednostki i t aktywność jest motorem naszego rozwoju).

Czynniki determinujące rozwój psycho - ruchowy człowieka
    Aby była możliwość aktywność własna muszą zadziałać czynniki wewnętrzne i zewnętrzne.
CZYNNIKI WEWNĘTRZNE:
a)    właściwości organiczne wpływające na przebieg funkcji fizjologicznej, a pośrednią aktywność i rozwój dziecka (stan zdrowia, odpoczynek)
b)    organiczne zadatki funkcjonowania psychicznego (właściwości układu nerwowego, to jaki mamy temperament)
CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE:
a)    warunki środowiska, które określają możliwości funkcjonowania:
- zasobność kraju
- warunki klimatyczne
- tradycje historyczne i kulturowe
- infrastruktura
- zasobność rodziny
- wykształcenie rodziny: priorytety
- dostęp do pewnych środków: rower, narty, basen itp.
- brak czynników zakłócających
b) wymagania środowiska - głównie wychowanie, akceptacja aktywności pożądanych w danym środowisku, kulturze
- wychowywanie dotyczy sfery emocjonalno-motywacyjnej, postaw i przekonań
- nauczanie jest to przekazywanie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce.
- postawa jest to tendencja do zachowań specyficznych do osób, rzeczy i sytuacji składających się z:
*elementu myślowego – jakie poglądy wyrażamy słownie
*elementu uczuciowego – jakie emocje pokazujemy
*elementu behawioralnego – jak się zachowujemy względem różnych rzeczy.




CZEKAM NA POPRAWKI JESLI MAM COS ZLE:)

Pallita - 2011-05-17 21:14:01

to co wkoncu bedzie na tym kolokwium?
tylko emocje i motywacje?

JoannA - 2011-05-17 23:17:54

mi sie wydaje ze materiał z całosci zajec czyli emocje motywacje i te czynniki psycho-ruchowe

alis - 2011-05-18 15:06:24

Prawa Yerkesa Dodsona:
1.    W miare wzrostu natężenia motywacji siła działania rośnie do pewnego poziomu potem spada Przy wysokiej motywacji spr. Działania niska
2.    2. Przy rozw. Zadania łatwego największą sprawność osiąga się przy wys. Motywacji, trudnego przy niskiej motywacji

modliszka125 - 2011-05-18 23:12:37

w notatkach z emocji jest błąd
W odpowiedzi na sytuacje trudne:
*regres- uwstecznienie, reakcje infantylne
*racjonalizacja- szukamy jakiś negatywów w swoim wymarzonym celu – szukanie argumentów na obniżenie jego wartości.

Azja - 2011-06-21 17:27:11

hmm pierwsza grupa miała dzisiaj pisemny egzamin z fizjologii, może nam też jutro pisemny zrobi ;> :x

JoannA - 2011-06-21 17:31:41

cooo???? piosemny ??? i jakie mieli pytania???

Joooanna - 2011-06-21 17:47:18

skad takie informacje? wiecie jakie pytania byly?

kkarolinaa - 2011-06-21 18:02:17

Było 8 pytań i zrobił im tak,że jak ktoś ma 4 koła zdane dostawal 4, jak 3 to 3 i nie musial pisac.. a Reszta pisala ze wszytkiego, ale nie musieli odp na pytania z ukladow,które mieli zdane.. Jakie pytania były jeszcze nie wiem..

Smytka 1408 - 2011-06-21 18:04:49

a było wliczane to koło z wykładu ????

AreeK - 2011-06-21 18:11:31

Było 4 grupy..
ja mialem A.
x segment płuca
x warstwowa budowa serca
x splot szyjny i jego nerwy
x budowa dłoni
x budowa układu moczowego
x budowa ucha środkowego
x budowa i fukcje żoładka
x mineralokortykosterydy i fukncje
jak dobrze pamietam:p

Smytka 1408 - 2011-06-21 18:15:35

8 pytan na jedna grupe ??????? Taaak na pewno zdaliśmy ....... he he :)

martaa - 2011-06-21 18:20:04

jeszcze były takie podobno, ale nie wiem jaka to grupa:
-odma wentylowa
-przewód botalla
-budowa i funkce jelita cienkiego
-ucho wewnętrzne
-cewka moczowa żeńska
-splot pachowy
-kości stopy

masakra jednym słowem :/

Smytka 1408 - 2011-06-21 18:23:19

a co z tym kolosem z wykładow??????

Szuder - 2011-06-21 18:24:53

To i ja wrzucę co pamiętam:

-odma zamknięta;
-różnice między żyłą a tętnicą i co z tego wynika;
-cewka moczowa męska;
-staw kolanowy;
-hormony tylnego płata przysadki mózgowej;
-budowa i funkcje jelita grubego;
-splot krzyżowy;
-mechanizm wzrokowy oka;


za trzy zdane było 3, za cztery -4, za pięć - 4,5.
Jak ktoś miał jedno albo dwa to nie musiał pisać pytań z tych układów.

8 pytań, 24minuty ;]

mrozia - 2011-06-21 18:26:11

masakraa jakaś ;o

mrozia - 2011-06-21 18:29:17

dziewczyny myślicie,że będziemy też pisać ?

JoannA - 2011-06-21 18:40:56

z tego co widze nie bedzie lania wody:/
MASAKRA

JoannA - 2011-06-21 18:42:35

a tak w ogóle kiedy będą wyniki???

Smytka 1408 - 2011-06-21 18:53:28

wyniki 3 lipca :)
\ wiekszośc jest na obozie ale co tam :)
wydaje mi sie ze nam zrobi ustny przeciez on nie przepuści musi kogoś popytac :) a wy jam sądzicie ????

wisekidd - 2011-06-21 18:56:07

Grupa D miała;
- Podział drzewa oskrzelowego
- Hormony, wpływ na gospodarke wodno elektrolitową
- Splot lędźwiowy i jego nerwy
- Budowa i funcje wątroby
- Gruczoł krokowy i jego znaczenie
- Aparat ochronny oka
- Żyła wrotna
Wyniki niestety dopiero 3 lipca.

JoannA - 2011-06-21 18:57:03

kur*a po nim mozna się wszystkiego spodziewadz a skoro jutro mamy z wf a ich lubi udupiac to moze być rożnie:/

wisekidd - 2011-06-21 18:59:07

Nie no wydaje mi się, że skoro już WF 1 rok miał pisemnie i my tak samo to wam też da pisać. Nie sądzę, że będzie chciało mu się siedzieć i pytać skoro może załatwić to w godzine i mieć wyjebane.

JoannA - 2011-06-21 19:08:33

w sumie tez fakt

alis - 2011-06-21 19:59:08

Powiem wam tak, jak ja byłam zdawać u niego prywatnie układ, to mi mówił że nie męczy studentów na egzaminie i pytań nie daje takich trudnych jak na zaliczenie każdego układu. Ale z tego co piszecie o tym co było dzisiaj, to ja już naprawdę nie wiem co to są u niego trudne pytania.

Smytka 1408 - 2011-06-21 20:18:38

Myślę że trudne pytania są zadawane po łacinie ;D hi hi

JoannA - 2011-06-21 20:26:05

w sumie te pytanie nie sa trudne jak ktos to umie i ogarnia ja czytalam notatki marka i wiekszosc rzeczy kojarze ale zeby je opisac:D:D to juz nie bardzo:D wiec witaj poprawko :D:D


ps na ile pytan trzeba bylo odp dobrze zeby miec 3????

alis - 2011-06-21 20:36:17

heh xD zdazyły mi się i takie :/
anuria, olinuria/ bezmocz, skąpomocz - taka powtórka przed jutrzejszym

Azja - 2011-06-21 20:41:22

JoannA napisał:

cooo???? piosemny ??? i jakie mieli pytania???

jedno z pytań brzmiało 'budowa stawu kolanowego' a ktora to była grupa i jeszcze jakie pytania były to niewiem ;p

PaulaK - 2011-06-21 21:37:54

grupa A: kości ręki
             budowa i funkcja żołądka
             Budowa i funkcja pęcherza
             splot szyjny i jego nerwy
             funkcja segmentu płuca
             ucho środkowe

Angela - 2011-06-22 00:07:07

Nie nastawiajcie sie na te same pytania, bo on nie byl nawet w stanie powtorzyc ich komus jesli nie zdarzyl zapisac;p


aa i nie okreslil ile trzeba napisac zeby zdac, powiedzial jedynie ze za kazde pytanie mozna dostac 0, 1 albo 2 pkt. i ze sobie pozniej ustali punktacje itd. eh

JoannA - 2011-06-22 01:01:05

no ale skoro nie pamietal co zadawal to moze akurat cos sie powtórzy:D:D

Smytka 1408 - 2011-10-19 19:07:10

Grupo druga !!!!!! Tak przeglądając nasze notatki z zarządzania stwierdzam że tego dużo!!!! eh Ale po dłuższych przemyśleniach pamiętając o tym że mamy ta objazdówkę przyszła mi do głowy myśl a mianowicie chodzi o to żeby to kolokwium jakoś przełożyć na przyszły tydzien:na zarządzanie jest dużo teorii jakos wątpię żeby każdy zdążył to ogarnąć w jeden dzien bo na weekendzie nie będzie jak !!!! co wy na to ?????

Bima - 2011-10-19 21:09:43

Beatko ja jestm za i mam nadziej ze reszta tez tak sądzi

www.uwbinformatyka.pun.pl www.collegium.pun.pl www.diablo2anime.pun.pl www.bb-zip.pun.pl www.soldierspolish.pun.pl