Opis forum
Sama nie wiem jak to uczynić ale znalazłam taką stronkę gdzie można się dowiedzieć Podaję ją
http://www.sgsp.edu.pl/studia/wibc/o_wy … indeks.php
Offline
Dede napisał:
Kiedy idziemy po wpis do indeksu z HTiR? moja grupa czyli 3 ma w pon o 10.30 niby zajęcia no ale ich nie ma już wiec nie wiem czy przychodzić czy nie/? wie ktoś?
Każdy przychodzi po wpisy na swoją grupę Pozdrawiam
Offline
przedmiocie w indeksie mamy uzupełniać zgodnie z kolejnością jaka jest na karcie ocen, np najpierw piszemy:
nazwisko wykladającego: dr Piotr Łopatkiewicz
nazwa przedmiotu: historia architektury i sztuki
liczba godzin: wykłady 20, ćwiczenia -
ECTS:5
pod spodem
nazwisko wykladającego: dr Piotr Łopatkiewicz
nazwa przedmiotu: historia architektury i sztuki
liczba godzin: wykłady -, ćwiczenia 30
ECTS:-
no i tak kazdy wykład osobno i ćwiczenia osobno
PS: mam prośbe do starościny : Iwonko mogłabyś napisać imiona wszystkich wykładowców bo tak na dobrą sprawe to nie wiem jak wiekszość ma na imie a głupio sie pomylić
pozdrawiam
Offline
mam jeszcze prośbę do kogokolwiek kto mogłby mi pomóc. czy może ktoś te wyniki które przesłała Pani mgr Szeremeta na poczte wrzucić ale na microsoft office 2003 bo to chyba jest na 2009 i mi nie otworzy:/
z góry bardzo dziekuje:**
Offline
Administrator
Też bym prosił
I w miarę możliwości - 'stopnie' (tytuły, noo) naszych ćwiczeniowców/wykładowców. Z tym się lepiej nie walnąć.
Offline
A jak tam jest rubryczka "liczba" godzin, to ma to być tygodniowo (czyli, ile godzin w tygodniu mieliśmy), czy ogólnie (czyli, ile tego na semestr było)?
Offline
Administrator
Ogólnie. Zobacz na mailu wzór.
Offline
Administrator
Pytanie na dziś, którego nam się kończy sesja i zaczyna nowy semestr?
14.02 już idziemy? Bo niby od tego dnia są rozpisane tygodnie.
Ale sesja poprawkowa trwa do 27.02...
Orientuje się ktoś jak z tym jest?
Offline